onsdag 18 januari 2012

DT Bildmålarna - Have some tea?

Jag har gjort en te-hållare som min kära far ska få (han älskar te)
Jag har länge funderat över att göra en och nu har ju Bildmålarna släppt underbara papper och stämplar som passade så perfekt till projektet.

I made a tea-holder that I´m gonna give my dear father (he loves tea)
I have long thought about doing one of those and now Bildmålarna released these wonderful papers and stamps that fit so perfectly to the project.






Kram / Hugs


7 kommentarer:

Kristina ScrapSalig sa...

Wow, så snyggt! Söta stämplar med skicklig färgläggning och härliga färger. Jag gillar särskilt den vackra blomman på tehållarens topp, otroligt läckert!

Ha det gott!

Kram

Marita Johansson sa...

Såååå himla snyggt
Kramis

Kristina ScrapSalig sa...

Som tack för att du alltid inspirerar mig med dina vackra alster så har du en award att hämta i min blogg!

Kika gärna in och hämta den vid tillfälle: http://scrapsalig.blogspot.com/2012/01/hurra-vilken-lyckodag.html

kram från Kristina "Scrapsalig"

Stephi sa...

jättefint

Majsan sa...

ÅÅÅ helt underbar tehållare, supersnyggt!!

Kramiz Majsan

Marie sa...

Så snygg hållare. Skulle nog behöva göra en sådan till mina få tepåsar jag äger så det blir lite mer ordning.
Grattis till papperskollektionen!
Kram!

Mikaela sa...

urläckert!!!!