tisdag 31 januari 2012

DT Bildmålarna - Mitt sista / My last one...

Japp, det stämmer. Detta är mitt sista inlägg som DT för Bildmålarna. Känns mycket tråkigt då min period där blev kort men ibland så måste man välja bland alla roliga saker i livet, och med stöttning och all hjälp jag fått av familjen Bildmålarna så känner jag mig redo att ge mig in på en egen väg så får vi se vart den slutar...
Och jag avslutar med ett Bröllopskort gjort med motiv och text från Bildmålarna och papper från Simpley Grunge.

Yep, that's right. This is my last post as a DT-girl at Bildmålarna. Feels very sad and my time there was short, but sometimes you have to select from all the fun things in life,and all  the support and help I got from the family of Bildmålarna I feel ready to try to go my own way so we'll see where it ends ...
And I end with a wedding card made ​​with motifs and text from Bildmålarna and paper from Simpley Grunge.





Kram / Hugs




3 kommentarer:

Ywonne sa...

Hej tjejen !
Alltid snyggt och proffsigt som vanligt...men lite nyfiken blir man allt...
Ha det så bra...vi ses.

Pysselfröken sa...

Så snyggt!

Stephi sa...

jättesnyggt, snygg vikning oxå