söndag 1 januari 2012

New challange at Bildmålarna

Hoppas i har haft en bra avslutning på förra året och är redo för ett nytt fantastiskt 2012 för det är jag!
Och för att sparka igång det nya året så vill jag tipsa om den nya utmaningen hos
där ni kan vinna inte mindre än 5 stämplar av den nya kollektionen plus smakprov av papper från deras nya serie OCH min!
Utamningen pågår till den 14 januari och stämplarna du kan vinna har jag använt på framsidan av mitt inspirationskort som kommer här...

Hope you all had a good finish to last year and is ready for another fantastic 2012 becouse I am!
And to kick off the new year I want to tell you about the new challenge of
where you can win no less than five stamps of the new collection plus samples of paper from their new series of AND mine!
The challenge ends on 14 January and stamps you can win, I have used on the front of my inspiration cards that come here ...


Och jag har använt ytterligare två av de nya motiven på insidan av kortet. Även pappret jag använt på kortet är från deras nya serie Picknick.

And I've used two of the new stamps on the inside of the card. Also the paper I used on the card is from their new line, Picnic.

Kram / Hugs


6 kommentarer:

Pillan sa...

Ditt kort är helt underbart! Jag kommer absolut försöka göra ett bidrag till Bildmålarna... den chansen att vinna de här supersöta stämplarna och så fina papper vill jag absolut inte missa!!!
Gott Nytt År till dig... Kram

Vicky sa...

Absolutely gorgeous card I love these new images.....will keep a look out for these.

Happy new year hun may it bring you all your heart desires & more.

Lotsa hugs Vicky xxx

Majsan sa...

Åh wow helt underbar, vilka söta stämplar :)

Kramiz Majsan

Anna sa...

WOW, helt underbart kort med underbara stämplar :)
Kramis

Kreativa Kakan sa...

Snyggt,snyggt...som alltid:-). Stämplarna passar riktigt bra med lite mildare färger och inramningen med blommorna och metallhörnen var mkt snyggt till. De här stämplarna vill man ju ha.
Kram till en inspirationskälla (...å min 1:a följare...kul)/ Karin

Kari sa...

Wow,for et fantastisk kort!!Herlige motiv og lekkert satt sammen!
Virkelig nydelig!

Kram,Kari :)